Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Π-(ο)ίη(α)ση

δια χειρός Άπο

Δεν έγραψα ποτέ μεθυσμένος
Συνεπώς
Αυτά που γράφω
δεν θα εξασφαλίσουν ποτέ χρήματα
για να πιω περισσότερο
Σπάνια διάβαζα
Άρα αυτές οι λέξεις είναι δικές μου
Δεν φοβάμαι
Θα ανοίξω την κουρτίνα που κρύβει
τους ποιητές των αιώνων
Θα σπρώξω σ ‘αυτήν
το προσωπικό μου ύφος
Σαν τελειώσω πρώτη φορά ολόκληρο ποίημα
θ’ αδειάσω το βάρος που κρύβω
Όταν μου ρίχνουν χαστούκια
κουνούπια διώχνουν θα λέω
Αδημονούν τα δέντρα να κοπούν
Κόλλες να γίνουν να γεμίζω
Οι φίλοι μου σαν δυστυχώ δε θα ρωτούν
Ξέρουν!
Έτσι μπορώ και γράφω
Σκηνοθέτης θα είμαι χωρίς budget
Θα φτιάχνω εικόνες με την γλώσσα
Δάκρυα θεατών στεγνωμένα σε μάγουλα που καίνε
Ηθοποιός υποκριτής εγώ στην έπαρση της πέννας
Άδεια καμαρίνια το δωμάτιο μου
Τα βιβλία μου σενάρια να διαβάσω
Η ζωή μου έργο που δεν απέσπασε βραβεία
Η αγάπη μου φτιάχνει λογαριασμό
στο imbd να με κακολογήσει
Η αμοιβή μου ποσοστό από τις διαφημίσεις στα torrents
Στα ποιήματα της μιας ανάσας κοντοστέκονται οι αναγνώστες
Η ιδιότητα του τηλεθεατή
όταν είναι ισχυρότερη του πολίτη
οι αιτήσεις για μηχανάκια της AGB
θα ξεπερνάνε τους αριθμούς στους εκλογικούς καταλόγους
Κουβέντα για αυτά από μένα στο γραπτό μου
Η ποίηση φέρνει την ίαση για αυτό θα γράφω για το εγώ μου





1 σχόλιο: